Få første del af bestselleren Stabilt blodsukker for 0 kr. – Klik her!

ONLINE FORLØB

29 dage med grøn morgenmad

Dette onlineforløb fungerer som din personlige morgenmadsmentor. 

Opskrifter og vejledning til at begynde dagen med grøn morgenmad, der er med til at stabilisere dit blodsukker, dit humør og dit fokus allerede fra du står op. 

At spise grøn morgenmad i 29 dage er et enkelt og værdifuldt forsøg på at opnå mere mental klarhed, færre smerter, bedre fordøjelse, stabilt blodsukker og fysisk overskud.

GENVIND DIT STABILE BLODSUKKER

Du får det hele serveret

29 dage med grøn morgenmad er til dig:

♥ Som er klar til en enkel udfordring, der giver dig masser af grønsager i et enkelt måltid

♥ Som tror på, at du kan få det bedre

♥ Som er villig til at spise noget andet til morgenmad, end du plejer

♥ Som vil finde ud af om din krop får glæde af flere grønne grønsager

♥ Som vil have det ok med, at din krop finder sin optimale vægt

♥ Som er nysgerrig nok til at blive ved selv om det eventuelt føles svært

♥ Som vil investere 10 minutter i dig selv hver dag (eller en time en gang om ugen)

ALLE FÅR NOGET GODT UD AF GRØN MORGENMAD

Kan du genkende dig selv?

Værdi af materialet er langt over 1.000,-
Din pris kun 447,-

SÅ NEMT ER DET

29 dage med grøn morgenmad

Dit job i de 29 dage er at holde liv i din nysgerrighed og selvfølgelig spise den grønne morgenmad. Du kan godt spise den sammen med en mindre portion traditionel sund morgenmad. Og selvfølgelig får du forslag til den traditionelle del af morgenmaden.

Det eneste redskab fra køkkenet du har brug for, er en form for blender. Bordblender eller stavblender.

Hver gang du har spørgsmål, stiller du det inde i vores fælles lukkede gruppe på facebook, så du kan komme videre og holde snuden i dit sundhedsspor.

DET SIGER TIDLIGERE DELTAGERE

Vibeke-Lykkegard300x300.jpg

DET HELE SERVERET PÅ ET SØLVFAD

Jeg glædede mig over at få det hele serveret på et sølvfad. Det var nemt at købe ind og sjovt at tilberede, og kroppens fornøjelse/fordøjelse ved at indtage den grønne morgenmad blev hurtigt mærkbar. Prisen for 29 dage med grøn morgenmad i kr. var ”spiselig” læs rimelig. Billig viste det sig, når jeg ser på mit udbytte. Jeg regnede prisen ud til ca. 20 kr. pr. portion. Her i huset rakte portionerne til 2 personer eller til både morgenmad og frokost for 1 person.

Jeg kunne godt lide din klare udmelding om, hvordan det fysiske og psykiske hænger sammen. At du ikke havde berøringsangst over for det åndelige.

Muligheden for at spise grøn morgenmad var blandt det, jeg ikke vidste, at jeg ikke vidste. Det viste sig hurtigt at være en ny og energiboostende opdagelse.

Jeg var i målgruppen uden af vide det.

- Vibeke Lykkegard

Ulla-Jacobsen-groen-morgenmad-okt.-2018.jpg

NU BLIVER JEG MERE MÆT OG I LÆNGERE TID

Jeg havde brug for inspiration til den grønne morgenmad, jeg har spist de sidste 2-3 år. Fordi jeg kender dig Siff, har læst din bog og ved du er meget seriøs, valgte jeg ’29 dage med grøn morgenmad’, da jeg ville få en masse nye opskrifter.

Jeg er nu begyndt at lave morgenmaden som grød. Før var den tyndere og jeg drak den. Nu bliver jeg mere mæt og i længere tid. Jeg bruger bær og nødder, så jeg også får tygget.

Onlineforløbet er let at bestille og de enkelte moduler kommer i indbakke og er lige til at gå til.

Jeg vil bestemt anbefale ’29 dage med grøn morgenmad’. Det er rigtig godt, der er opskrifter og indkøbsliste. Hvis noget bliver for overvældende, er der god vejledning.

Jeg kunne specielt godt lide, at jeg har kunne læse spørgsmål og svar i facebookgruppen og der igennem også blive inspireret og klogere.

Et inspirerende skub jeg virkelig har været glad for. Nu nyder jeg min morgenmad endnu mere og glæder mig over det fysiske velvære, der dagligt breder sig i kroppen.

– Ulla Jacobsen, 54 år

Christa-Hyrup.jpg

JEG VILLE GERNE GØRE NOGET MERE FORNUFTIGT FOR MIT BLODSUKKER

Jeg gik ind i opgaven “29 dage med grøn morgenmad” med en lyst til at spise antiinflammatorisk 24/7. Hver dag skulle morgenmaden bestå af “grøn morgenmad” og så skulle frokost og middagsmad være primært grønt, nødder/frø/kerner, æg, fuldkornsprodukter, fjerkræ og fisk.

Det blev derfor dagen, hvor jeg startede mit nye liv, som 95% antiinflammatorisk foodie. I dag (2,5 måned senere) er jeg stadig motiveret og jeg har det fantastisk. Jeg har diabetes og har haft det siden 2001. Jeg har i flere år vidst, at jeg gerne ville gøre noget mere fornuftigt for mit blodsukker, men det var først, da jeg startede på “29 dage med grøn morgenmad” at jeg fandt så solidt et startsted, at jeg gjorde alvor af det.

Jeg vil altid være meget taknemmelig for, at jeg mødte Siff Holst på dette tidspunkt i mit liv, – før jeg fik slidt alt for meget på min krop. Det blev starten på resten af mit liv, hvor jeg kommer til at være mere bevidst og ansvarlig ift. at give min krop den næring, den har brug for, for at give mig energi og sundhed i hverdagen – og et meget mere stabilt blodsukker!

Tak Siff ♥

— Christa Hurup, 54 år

Tove-Vester-Olsen-Groen-morgenmad-e1522961188482.jpg

JEG HAR MERE ENERGI OG TARMEN FUNGERER PERFEKT​

Jeg abonnerede på Glædens Vitaminers nyhedsbrev, fordi jeg havde det dårligt, og da jeg læste om grøn morgenmad lød det som om, det lige var mig og det var det.

Siff Holst hjalp mig gennem onlineforløbet gennem samtale og mail. Noget, jeg er specielt glad for, er, at jeg har mere energi, og tarmen fungerer perfekt. Det gjorde den ikke før. Jeg spiser naturligvis stadig grøn morgenmad hver dag med få undtagelser. Det har jeg gjort siden november 2016.

Jeg kunne specielt godt lide Siff’s begejstring og opmuntring. Jeg kan slet ikke undvære den grønne morgenmad. Jeg har fået mere energi, min mave er blevet mindre. Jeg har ikke så mange smerter som før (slidgigt). Jeg er blevet mere harmonisk.

Jeg har anbefalet grøn morgenmad til mange, men desværre ikke med stor succes. Fordi jeg selv har glæde af det, kan jeg unde andre det samme

— Tove, 75 år

BLEV HURTIGT MERE KLAR I HOVEDET OG HAR FÅET EN BEDRE NATTESØVN

Gik i gang med ’29 dage med grøn morgenmad’, da jeg havde problemer med ustabilt blodsukker med især træthed som symptom, ledsmerter samt træg tarmfunktion. Samtidig var jeg bevidst om, at jeg ville gøre noget godt for mig selv for at skabe mere energi. Online-formen tiltalte mig og var overskuelig. Det var fint med indkøbsliste og opskriftsamling, Det tiltalte mig at det var nemt at gå til og at jeg kunne tage tingene i mit eget tempo.

Jeg vil helt bestemt anbefale ’29 dage med grøn morgenmad’. Jeg har kun brugt en enkel opskrift, jeg har det bedst med enkelthed. Så for mit vedkommende har det ikke været nødvendigt med så mange opskrifter, men tænker, at det for andre vil være rart med variationsmulighederne.

Jeg har kunnet holde mig fra sukker og gluten, ligesom jeg har haft overskud til at leve overvejende vegetarisk. Min mand blev nysgerrig og er nu også med på den grønne morgenmad.

Jeg er blevet inspireret til at tage fat på nye rutiner. Min tarmfunktion er blevet meget bedre. Jeg oplever en større mæthedsfornemmelse i løbet af dagen, blev hurtigt mere klar i hovedet og har fået en bedre nattesøvn.

— Susanne, 61 år

VIRKELIG GODT FORARBEJDE FRA DIN SIDE. TAK!

Tak jeg har været meget glad for onlineforløbet.

Jeg kunne være i tvivl om, jeg ville få det gjort. Derfor var jeg specielt glad for, at det først startede nogen tid efter, at jeg havde købt det, så jeg kunne vænne mig til det mentalt.

Længden var passende. Det var trygt og godt, at jeg kunne henvende mig til dig via FB gruppen. Virkelig godt forarbejde fra din side. TAK! Jeg vil absolut anbefale ”29 Dage med Grøn Morgenmad”! Fordi det er sundt, og fordi det er vejen frem. Jeg er SÅ glad for, at du også har det åndelige med.

Jeg nyder den grønne morgenmad hver dag. Jeg er helt vild med ”Den Vikingeglade Grønne banangrød”. Den smager så skønt. En lille ting med stor effekt. Jeg har fået mere energi og bedre samvittighed, fordi jeg spiser meget mere grønt nu.

Tusind tak for din dejlige måde at være på Siff.

— Kirsten Møller, 68 år

Værdi af materialet er langt over 1.000,-
Din pris kun 447,-

Genvind dit stabile blodsukker

MIN PERSONLIGE GARANTI TIL DIG

100% TILFREDSHEDSGARANTI

Jeg ved, 29 dage med grøn morgenmad er noget for dig. 

Hvis jeg mod forventning ikke skulle kunne hjælpe dig, kan du derfor selvfølgelig få alle dine penge tilbage, hvis du mod forventning ikke kan mærke en positiv forandring.

For at få dine penge tilbage skal du – udover at have set introvideo, læst alt materiale og deltaget i vores facebookgruppe – blot sende mig en udførlig arbejdsdagbog med dine noter fra de 29 dage.

Grunden til dette er, at jeg ved, at hvis du deltager og gennemgår alt materialet samt udfører alle de opgaver, jeg stiller dig, vil du også opnå resultater.

Hvis det ikke er tilfældet, vil jeg meget gerne betale dig dine penge tilbage.

Siff Holst - Stabilt Blodsukker

MIN EGEN VEJ MED GRØN MORGENMAD

29 dage med grøn morgenmad

Jeg, Siff Holst og din personlige madmentor, er selv gået vejen og har mærket fantastiske forbedringer med grøn morgenmad.

I sommeren 2016 begyndte jeg selv at spise den grønne morgenmad jeg præsenterer dig for her i forløbet. Og jeg spiser den stadig.

Allerede efter en uge kunne jeg mærke mindre oppustethed, mere klarhed i hjernen, min fordøjelse fungerede bedre og jeg følte mig friskere.

Og som du lige har læst, er jeg ikke alene om oplevelsen af mere klarhed, bedre fordøjelse og øget velvære.

For mig var det en stor udfordring at gå i gang med grøn morgenmad. Men jeg ved også at vores hjerne er afhængig af en velfungerende fordøjelse og at vi holder hjernen i gang, når giver den udfordringer. Hjernen danner nemlig mange nye nerveceller, når vi udfordrer os selv.

80% af vores ’kom i godt humør’ hormon – serotonin – dannes i vores tarme. Dette er dog kun tilfældet, hvis vi har masser af de gode mælkesyredannende tarmbakterier.

Ud over mental klarhed og mindre oppustethed, er der også en anden grund til at jeg glad for, at jeg tog udfordringen op med grøn morgenmad.

Det holder mit blodsukker stabilt og jeg er mæt i 4-5 timer, har ingen sukkertrang og nu en velfungerende mave.

Tidligere sloges jeg med hæmorider. Men sådan er det ikke mere. Det er slut med hæmorider, efter jeg gik i gang med den grønne morgenmad.

Forskere har vist, at grøn morgenmad er genial hjernemad – for mus ;-). Derudover har de vist, at mus undgår at udvikle insulinresistens og dermed diabetes 2, når deres tarmbakterier er optimale. Modsat kan forskerne fremtvinge insulinresistens på bare to uger ved at ændre tarmbiotaen på mus. Og dermed skabe mus med prædiabetes.

Men hvorfor vente til forskerne kan måle samme gode effekt på os mennesker.
Jeg kan desværre ikke fortælle dig, hvilke og i hvilken rækkefølge, du vil mærke positive forandringerne.

Vi er alle forskellige og unikke. Selv enæggede tvillinger har ikke ens tarmbiota.

Det, jeg kan love dig, er, at du får masser af friske grønne grønsager og dine tarmes gode bakterier får, hvad de behøver. Derfor får du flere mælkesyrebakterier, så dit immunsystem ikke er på overarbejde.

På kort sigt vil du opnå stabilt blodsukker, mere mental overskud, mindre inflammation, bedre fordøjelse, færre smerter.

På længere sigt vil du øge muligheden for at styre uden om livsstilssygdomme som diabetes, hjerte-kar-sygdomme, allergi, astma, gigt for bare at nævne de mest oplagte.

Er du i tvivl om 29 dage med grøn morgenmad er noget for dig?

Skriv til Siff på mailadressen siff@stabiltblodsukker.dk

 

Mvh